![]() |
| Vakantie in Spanje |
Op 14 juli ben ik eindelijk kunnen starten met het opzoekwerk voor mijn GIP, na een dagje Rock Werchter en een 10-daagse vakantie in Spanje. Het was zeer tof en vermoeiend maar nu is het tijd voor het echte werk. Mijn tactiek is alle architecten een voor een rustig bekijken en een selectie maken tussen welke je aanspreken en welke niet. Daarna een onderverdeling maken in 3 groepen tussen degene die je aanspreken, zodat het makkelijker wordt om de 3 te kiezen waar ik het meest interesse in heb. Op 23 juli had ik zin om de blog al te maken maar deze is helemaal vernieuwd en de stappen van de handleiding komen niet meer overeen, na heel wat zoeken is het toch een beetje gelukt. Op 28 juli had ik eindelijk alle architecten bekeken. De 3 die ik gekozen heb zijn Crepain-Binst Architecture, Vincent Van Duysen en Max8.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten