Valérie Eens
woensdag 31 augustus 2011
School
Morgen is het 1 september, de start van weer een nieuw schooljaar. Ik ben benieuwd hoe dit jaar gaat
verlopen. En benieuwd wat er bedoeld wordt met het thema "tijd". Ik hoop dat ik de blog toch op de juiste manier heb opgevat.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten