 |
| Inez Hermans en Tom Verheyen |
De 3de en laatste architect die ik ga bespreken is Max8. Het bureau bestaat uit Inez Hermans en Tom Verheyen. Inez is geboren in Duitsland maar heeft architectuur gestudeerd in Diepenbeek. Tom is geboren in Koersel en heeft eerst in Geel gestudeerd en pas daarna architectuur in Diepenbeek. Hij kreeg een label voor energiebewuste architect. Ze hebben ook een aantal openbare gebouwen ontworpen bv. de Voorpost van brandweer Haacht, de bibliotheek van Affligem, school in Ham, … Het huis dat ik ga bespreken is woning BVR, het is een vrijstaande nieuwbouw staalbouwwoning. Het mooie eraan is dat de gebruikte kleuren enkel wit en zwart zijn. De woning is niet gemaakt uit baksteen maar uit stalen platen. De voorgevel heeft 2 smalle stroken met ramen, de rest is toe.
 |
| woningBVR |
 |
| woning BVR |
Een andere mooie woning eveneens van staal is woning Veva, deze is ook volledig in het wit met zwart.
 |
| woning Veva |
VEVA is ons huis, geweldig dat hier terug te vinden
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je een berichtje plaatst. Mooi huis trouwens!
Verwijderen