| Dit vond ik wel een mooi beeld van in de Notre Dame du haut. Zeker als je er zelf onder stond. |
| De Vera Oeri bibliotheek vond ik een zeer mooi gebouw op zich. Langs de binnenkant zag je hoe het licht er werd binnengehaald, daarom heeft het vooral indruk gemaakt op mij. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten