zondag 10 juni 2012

Woonlaag en perspectieven

Ik heb gekozen om mijn bovenste woonlaag uit te werken. Daar staat mijn flexibel meubel.
Op het bord heb ik bovenaan de snede uitgewerkt en onderaan het grondplan.

Het bord van de woonlaag.
Eerste 2 perspectieven.
3e perspctief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten