Valérie Eens
zondag 10 juni 2012
Woonlaag en perspectieven
Ik heb gekozen om mijn bovenste woonlaag uit te werken. Daar staat mijn flexibel meubel.
Op het bord heb ik bovenaan de snede uitgewerkt en onderaan het grondplan.
Het bord van de woonlaag.
Eerste 2 perspectieven.
3e perspctief.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten