| Dit is het hele bord. |
| Mijn 2D-kunstwerk, één van Keith Haring. |
| Schets 2D-kunstwerk in de ruimte. Op het 3e verdiep. |
| Het 3D-kunstwerk van Panamarenko. Het heet Batopillo. |
| 3D-kunstwerk in de ruimte. Op het 2e verdiep. |
| Sfeerfoto's. |
| Nog sfeerfoto's en de tekst. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten