vrijdag 9 maart 2012

Bord 2: Sfeer

Bij het vak binnenhuis atelier hebben we een bord moeten maken dat de sfeer in onze woning weergeeft.


Dit is het hele bord.

Mijn 2D-kunstwerk, één van Keith Haring.

Schets 2D-kunstwerk in de ruimte. Op het 3e verdiep.

Het 3D-kunstwerk van Panamarenko. Het heet Batopillo.


3D-kunstwerk in de ruimte. Op het 2e verdiep.

Sfeerfoto's.

Nog sfeerfoto's en de tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten