zondag 6 november 2011

basis GIP-project

Hier zie je enkele foto's van het pand dat ik moet gebruiken voor mijn gip en enkele beelden van de omgeving.

Het pand is het gebouw met de groene poort.



Straatbeeld

Straatbeeld langs de andere kant.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten