Valérie Eens
zondag 6 november 2011
basis GIP-project
Hier zie je enkele foto's van het pand dat ik moet gebruiken voor mijn gip en enkele beelden van de omgeving.
Het pand is het gebouw met de groene poort.
Straatbeeld
Straatbeeld langs de andere kant.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten